OM OSS

Fokus Helse & Trening

Fokus Helse & Trening ble startet opp i 1979 under navnet Institutt for fysioterapi. Instituttet lå dengang øverst i Dronningensgate.

Siden har vi hatt lokaler i Norske-Liv bygget ved torvet. Fra 2001 til 2011 holdt vi til i Dronningensgate 6 før vi i 2011 flyttet inn i våre fine lokaler i  Havnåsgården i Aagaardsplass 5.  Fokus Helse & Trening er etablert i lyse, moderne lokaler sentralt i Sandefjord. Buss-stopp ca 100 m fra inngangen vår.

Vi har både gruppetreningssal og apparatsal i tillegg til 8 behandlingsrom, møterom, garderober og mulighet for dusj etter trening.

Ved klinikken er vi i dag 5 fysioterapeuter, en manuellterapeut, en osteopat, en kiropraktor, en sexolog og en treningsinstruktør som er tilknyttet klinikken. En super gjeng med godt humør og haugevis med kompetanse!

Ved Fokus Helse & Trening har vi bred kompetanse innen kiropraktikk, manuellterapi, osteopati, fysioterapi og Sexologisk rådgivning. Vi har fokus på å hjelpe deg slik at du får best mulig livskvalitet!

Dersom du ikke har mulighet, pga funksjonsnedsettelse, til å komme deg til fysioterapeut kan du ha rett på transport med pasientreiser. Snakk med oss så hjelper vi deg.

ÅPNINGSTIDER
Mandag 08.30 - 15.30
Tirsdag 08.30 - 15.30
Onsdag 08.30 - 15.30
Torsdag 08.30 - 15.30
Fredag 08.30 - 15.00

NB! Dersom døren er åpen utover disse tidene, er det bare å trene. I skolens ferier endres åpningstidene for trening til: mandag-torsdag 09.00-15.00, fredag 09.00-14.00.

Merk! Åpningstider for undersøkelse og/eller behandling gjøres etter avtale med terapeut.

Tegn en bedriftsavtale

En behandlingsavtale med oss gir deg rask tilgang til undersøkelse og behandling av dine ansatte til en lav årlig kostnad. Vi tilbyr:

• Offentlig godkjent fysioterapeut, manuellterapeut, kiropraktor og osteopat som samarbeider systematisk for et optimalt resultat
  • Fokus på varig bedring
  • Forutsigbare og lave kostnader for bedriften

Kontakt: post@fokus-helse.no

NB! Ved behov for godkjent bedriftshelsetjeneste anbefaler vi å kontakte vår samarbeidspartner bedriftshelsen.no